neljapäev, 17. november 2016

Digiturvalisus

Kuidas mina olen internetis turvatud?

  • Kaitsen oma telefoni ja arvuteid viiruse kaitsega nimega Telia Safe
  • Kui keegi saadab mulle mõne lingi mis võib tunduda imelik siis enne selle avamist ma küsin üle, et mis see endast sisaldab. Kui ta ka ei tea mis see on siis lihtsalt kustutan selle.
  • Sotsiaalmeedias on minu kontod privaatsed, ehk ma saan valida kes mind jälgivad. 
  • Poskasti tulnud kahtlastest kirjadest teavitan enda vanemaid ning seejärel kustutan selle sealt.
  • Mõnel kontol on ka nii, et peab sisestama koodi mis on telefonile saadetud.
Mul on olnud ka turvalisusega probleeme. Mu oma vend on mulle sisse hakkinud põhimõttselt. Mulle on saadetud ja minu facebooki seinale on postitatud mingeid linke mida ma ei saanud kustutada ning see inimene ise ka ei teadnud mis see on.


Pildiotsingu locker and key tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar